Straciłeś kartę płatniczą ?

Zastrzeżenie karty


  • Jeżeli karta zginie lub jest podejrzenie, że zginęła koniecznie zgłoś ten fakt w Banku,
  • Po zgłoszeniu faktu zaginięcia lub kradzieży karta zostaje zastrzeżona i od tego momentu nie można się nią posługiwać. Nawet gdy zostanie odnaleziona nie można jej ponownie uaktywnić. Oznacza to konieczność złożenia wniosku o wydanie nowej karty. Będzie ona miał inny numer, a także inny PIN.
  • Zawsze kontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia podejrzanych transakcji.


Zastrzeżenia karty płatniczej można dokonywać poprzez:
Image
Ogólnopolski

System Zastrzegania Kart

  • + 48 828 828 828
Zespół

Zastrzegania Kart SGB

  • z kraju: 800 888 888
  • z zagranicy: +48 61 647 28 46
Więcej informacji o Systemie Zastrzegania Kart znajduje się na stronie www.zastrzegam.pl