Współdziałajmy, aby Twoje transakcje w internecie były bezpieczne

Wiele zależy od Ciebie, zobacz co możesz zrobić aby zabezpieczyć się przed wyłudzeniem.

 

Co zależy od Ciebie ?

Nie Klikaj

w nieznane linki w mailach i SMS-ach, wiadomościach na portalach społecznościowych.

Dokładnie sprawdzaj

nadawcę wiadomości i nie podawaj w mailu poufnych danych.

Nie otwieraj

załączników, jeśli nie znasz adresu nadawcy i nie wiesz, co mogą zawierać.

Kiedy zgubisz

kartę lub telefon z aktywną aplikacją, od razu je zablokuj dzwoniąc na infolinię (22) 515 31 50 lub na ogólnopolski nr systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828.

Gdy korzystasz

z hostspotów wifi, nie loguj się do bankowości elektronicznej, nie podawaj danych kart ani danych osobowych.

Zadbaj

o aktualny program antywirusowy na urządzeniach, na których logujesz się do bankowości elektronicznej.

Zachowaj czujność

cyberataki najczęściej opierają się na różnych metodach socjotechniki (np. manipulacji) i wykorzystują nieuwagę, niewiedzę i nieświadomość użytkowników, tak aby wzbogacić się ich kosztem.

Jak my dbamy o bezpieczeństwo Twoich transakcji w sieci ?

Bezpieczne rozwiązania

Korzystamy z najnowszych technologii oraz tak projektujemy usługi, żeby były bardzo bezpieczne i intuicyjne.

Ochrona płatności kartą

Wspieramy oferowane przez sklepy internetowe rozwiązanie 3-D Secure, które jest dodatkowym zabezpieczeniem płatności kartą.

Autoryzacja transakcji

Operacje, które zlecasz w bankowości elektronicznej, wymagają dodatkowego potwierdzenia.

Limity płatności

Dodatkową ochronę zapewnią Ci limity transakcji, czyli maksymalna kwota, jaką możesz zlecić w danej operacji lub łącznie w danym dniu.

Zastrzeganie karty

W aplikacji mobilnej możesz w dowolnej chwili tymczasowo zablokować lub zastrzec kartę, która Ci zginęła lub została skradziona.

Szyfrowane połączenie

Bezpieczeństwo bankowości internetowej SGB24 zapewnia użycie szyfrowanej transmisji danych między Twoim urządeniem a serwerem Banku.

Edukacja

Podnosimy świadomość naszych klientów poprzez cykliczne komunikaty ostrzegawcze publikowane na naszej stronie www, wysyłamy mailing oraz promujemy webinary dotyczące bezpieczeństwa w sieci.

Komunikacja

Aby podnieść poziom bezpieczeństwa, możesz otrzymywać płatne powiadomienia np. o obciążeniu lub uznaniu rachunku oraz o niepoprawnym logowaniu do SGB24. Zapytaj o usługę w placówkach Banku.