Komunikaty o bezpieczeństwie

Uwaga na SMS „Twoja paczka została zatrzymana przez służby celne”

Ostrzegamy przed kampanią, w której przestępcy rozsyłają fałszywe SMS-y informujące o zatrzymaniu przesyłki...

Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku nadal groźne!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon...

Uwaga na fałszywe serwisy internetowe, które oferują kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex

Ostrzegamy przed próbami oszustw przy inwestowaniu w kryptowaluty oraz na rynkach Forex i zachęcamy do...

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Call Center SGB-Banku SA

Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika „działu technicznego” Banku? Wypytuje Cię o...

Uwaga na fałszywe sklepy internetowe

Zbliżający się okres Świąt to czas, w którym pojawiają się różnego rodzaju fałszywe sklepy internetowe. Celem takich...

Wszystko o cyberbezpieczeństwie

Podstawowe zasady bezpieczeństwa

Podstawowe informacje i zasady, o których warto pamiętać. Dzięki nim, Państwa pieniądze będą jeszcze bezpieczniejsze. Przedstawiamy Państwu informacje o wykorzystaniu kart płatniczych oraz dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych oraz korzystaniu z dostępu do Państwa pieniędzy za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu - Internetu, telefonu. Warto się z tymi zasadami zapoznać, warto o nich pamiętać.

  • Szyfrowana transmisja danych

    Stosujemy sprawdzone i szyfrowane automatyczne zabezpieczenie protokołem Secure Socket Layer (SSL) wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Zapewnia on poufność informacji i gwarantuje, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między Klientem, a bankiem. Zastosowanie tej metody zapewnia całkowitą poufność operacji finansowych. W czasie korzystania z bezpiecznego protokołu adres strony internetowej zaczyna się od https://.

  • Sprawdzone środki dostępu

    Stosujemy sprawdzone i bezpieczne środki dostępu, kody SMS w powiązaniu z hasłem stałym, Mobilny Token SGB umożliwiający zdefiniowanie własnego kodu PIN i wygodną akceptację zleceń na telefonie komórkowym. Od jakiegoś czasu na stronie logowania pojawiły się również tzw. „obrazki bezpieczeństwa”, które pozwalają szybko zweryfikować poprawność strony na której się logujemy.

  • Automatyczne wylogowanie

    W przypadku stwierdzenia braku aktywności Użytkownika na rachunku następuje automatyczne wylogowanie z Usługi SGB24. Wystarczy w takim przypadku zalogować się ponownie.

  • Blokada konta

    W przypadku kilku błędnych prób zalogowania się do Usługi SGB24 następuje automatyczna blokada kanału dostępu dla danego Użytkownika, która chroni przed dostępem osób nieupoważnionych. W celu odblokowania rachunku należy skontaktować się z Doradcą Call Center pod numerami 801 30 11 88, (+48) 61 647 28 47.

  • Limity transakcji

    Przed aktywacją Usługi SGB24 można określić dla każdego kanału jednorazowe i dzienne limity operacji wykonywanych za pomocą kanału WWW, IVR, SMS czyli maksymalną kwotę pojedynczego przelewu oraz łączną kwotę wszystkich przelewów, realizowanych przez WWW, IVR,SMS w ciągu dnia. Limity nie dotyczą zakładanych w ramach Usługi SGB24 lokat.

Kontakt

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie

ul. Niedziałkowskiego 5
78-300 Świdwin
tel. 94 366 64 00
fax. 94 365 22 42

 

Terminale Płatnicze

Infolinia 800 88 88 88
Bankomaty SGB
Zastrzeganie kart (22) 515 31 50
Kursy walut
Komunikaty