Strona główna

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA

ZNAJDŹ NAJBLIŻSZY ODDZIAŁ

Firmy i korporacje

Produkty dla Firm

     Rachunki
    Kredyty
    Kredyty inwestycyjne
    Oszczędności
    Ubezpieczenia
    Karty
    Gwarancje i poręczenia

 

Rolnicy

Produkty dla Ciebie

     Rachunki
    Kredyty
    Kredyty inwestycyjne
    Oszczędności
    Ubezpieczenia
    Karty
    Gwarancje i poręczenia

 

Klienci indywidualni

Produkty dla Ciebie

    Rachunki
    Kredyty
    Kredyty Mieszkaniowe
    Oszczędności
    Ubezpieczenia
    Karty
    Przekazy pieniężne

 

Kalkulator kredytowy

Kwota Kedytu
Oprocentowanie
%
Okres Kredytowania
Obliczenie

UWAGA! Wyliczenia mają charakter orientacyjny.

Aktualności

Istnieje możliwość negocjowania kursów dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych dla kwot nie mniejszych niż 5.000 EUR lub równowartość tej kwoty w pozostałych walutach wymienialnych. Równowartość EUR oblicza się stosując obowiązujący kurs średni NBP.

KOD SWIFT BANKU : GBWCPLPP

3D-Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.

W trosce o komfort i z myślą o pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z kartą do dyspozycji Posiadaczy kart MasterCard Business Gold funkcjonuje dostępne całą dobę Centrum Obsługi Klienta – Tel. (22) 515 31 50.
Numer telefonu nadrukowany jest również na rewersie karty.
Dzwoniąc do Centrum Obsługi klienta można uzyskac informacje na temat:

* Dostępnego limitu
* Transakcji rozliczonych w ciągu ostatnich 30 dni
* Podstawowych informacji na temat ubezpieczeń

Pod ww. numerem telefonu można również dzwonić w przypadku problemów z dokonaniem transakcji oraz celem dokonania zastrzeżenia karty.

  • Numer telefonu do MasterCard Global Service: (1) 636 722 7111

Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.

W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karta za granicą posiadacz karty może dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą. W tym celu posiadacz winien się skontaktować z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi.