Karty

Szukasz najlepszych rozwiązań do swoich finansów - jak nimi elastycznie dysponować i jak je sensownie ulokować? Rozważasz wzięcie kredytu z ratami, które nie naruszą Twojej stabilizacji? Pragniesz się posługiwać kartą, umożliwiającą wygodne przeprowadzanie dowolnych operacji? Chcesz, by Twoje pieniądze posiadały solidny pakiet zabezpieczeń? Tu Twoje dylematy znajdą pomyślne rozwiązanie.

Karty Indywidualni

Maestro

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie płatności przez internet dzięki usłudze 3DSecure.

  • Cechy produktu

    • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
    • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty MasterCard w kraju i za granicą
    • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo MasterCard w kraju i za granicą przez całą dobę
    • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS - Spółdzielcza Sieć Bankomatów
    • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
    • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
    • Minimum formalności przy wydaniu karty
    • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • 3D Secure

    • Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
    • Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
    • Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet. Rejestracja MASTERCARD

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

  • Zastrzeganie

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

    • (22) 515 31 50
  • Ubezpieczenia Kart

    • Ubezpieczenie od skutków kradzieży karty
    • Ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia towarów, za które zapłacono kartą
    • Ubezpieczenie od utraty gotówki wypłaconej z bankomatu
    • Również dla kart kredytowych

    O szczegóły zapytaj pracownika Banku.

  • Awaryjna wypłata gotówki

    • Numer telefonu do MasterCard Global Service: (1) 636 722 7111

    Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.

    W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karta za granicą posiadacz karty może dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą. W tym celu posiadacz winien się skontaktować z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi.

  • Opłaty

  • Uwagi

    • Możliwość zmiany PIN do karty.

MasterCard Debit PayPass

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych PayPass.

  • Cechy produktu

    • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
    • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty MasterCard(zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
    • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo payWave do kwoty 50 zł - bez potwierdzenia numerem PIN*
    • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo MasterCard w kraju i za granicą przez całą dobę
    • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS - Spółdzielcza Sieć Bankomatów
    • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
    • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cashback
    • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
    • Minimum formalności przy wydaniu karty
    • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • 3D Secure

    • Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
    • Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
    • Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet. Rejestracja MASTERCARD

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

  • Cashback

    Cash back/Płać kartą i wypłacaj, to usługa, dzięki której posiadacze polskich kart systemu Visa i MasterCard mogą wygodnie podejmować gotówkę z kasy w punkcie handlowo-usługowym oferującym tę usługę. Punkty te oznaczone są specjalnym logo.

    Usługa Cash back/Płać kartą i wypłacaj w Pomorskim Banku Spółdzielczym dostępna jest dla posiadaczy wszystkich kart debetowych, wydawanych zarówno dla Klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych.

    Korzystanie z usługi jest bardzo proste - płacąc kartą należy poinformować sprzedawcę o chęci równoczesnego wypłacenia gotówki (wypłata gotówki ramach usługi Cash back/Płać kartą i wypłacaj jest możliwa podczas dokonywania płatności kartą za zakupiony towar/usługę). Jest to jedna transakcja potwierdzana numerem PIN, a na wysokość transakcji składają się wartość zakupu oraz kwota wypłaty.

    Posiadacze kart systemu Visa jak i MasterCard jednorazowo podczas zakupów mogą wypłacić nawet do 300 zł. Placówki handlowo - usługowe oferujące usługę Cash back/ Płać kartą i wypłacaj można znaleźć na terenie całej Polski - aktualnie usługa jest dostępna w prawie 45 tys. punktach.

    Cash back/Płać kartą i wypłacaj niesie za sobą wiele zalet dla Klienta jak np.:

    • łatwiejszy dostęp do gotówki, w związku z dynamicznym rozwojem punktów umożliwiających wypłatę gotówki;
    • oszczędność czasu dzięki możliwości połączenia w jednej transakcji dwóch usług: płatności za zakupy oraz wypłaty gotówki;
    • poczucie bezpieczeństwa i wygody podczas wypłaty gotówki, z uwagi na lokalizację punktów sprzedaży,

    Co należy zrobić, aby wypłacić gotówkę w punkcie usługowo-handlowym?

    Gdzie można skorzystać?

  • Zastrzeganie

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

    • (22) 515 31 50
  • Ubezpieczenia Kart

    • Ubezpieczenie od skutków kradzieży karty
    • Ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia towarów, za które zapłacono kartą
    • Ubezpieczenie od utraty gotówki wypłaconej z bankomatu
    • Również dla kart kredytowych

    O szczegóły zapytaj pracownika Banku.

  • Awaryjna wypłata gotówki

    • Numer telefonu do MasterCard Global Service: (1) 636 722 7111

    Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.

    W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karta za granicą posiadacz karty może dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą. W tym celu posiadacz winien się skontaktować z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi.

  • Opłaty

  • Uwagi

    • Terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.
    • Możliwość zmiany PIN do karty.

VISA Electron

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie płatności przez internet dzięki usłudze 3DSecure.

  • Cechy produktu

    • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
    • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty VISA w kraju i za granicą
    • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo VISA w kraju i za granicą przez całą dobę
    • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS - Spółdzielcza Sieć Bankomatów
    • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
    • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
    • Minimum formalności przy wydaniu karty
    • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • 3D Secure

    • Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
    • Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
    • Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet. Rejestracja VISA

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

  • Zastrzeganie

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

    • (22) 515 31 50
  • Ubezpieczenia Kart

    • Ubezpieczenie od skutków kradzieży karty
    • Ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia towarów, za które zapłacono kartą
    • Ubezpieczenie od utraty gotówki wypłaconej z bankomatu
    • Również dla kart kredytowych

    O szczegóły zapytaj pracownika Banku.

  • Awaryjna wypłata gotówki

    • Numer telefonu do MasterCard Global Service: (1) 636 722 7111

    Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.

    W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karta za granicą posiadacz karty może dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą. W tym celu posiadacz winien się skontaktować z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi.

  • Opłaty

  • Uwagi

    • Możliwość zmiany PIN do karty.

VISA Electron – młodzieżowa

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie płatności przez internet dzięki usłudze 3DSecure.

  • Cechy produktu

    • Karta dla osób, które ukończyły 13 lat i nie przekroczyły 30 roku życia
    • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
    • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty VISA w kraju i za granicą
    • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo VISA w kraju i za granicą przez całą dobę
    • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS - Spółdzielcza Sieć Bankomatów
    • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
    • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
    • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • 3D Secure

    • Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
    • Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
    • Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet. Rejestracja VISA

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

  • Zastrzeganie

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

    • (22) 515 31 50
  • Ubezpieczenia Kart

    • Ubezpieczenie od skutków kradzieży karty
    • Ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia towarów, za które zapłacono kartą
    • Ubezpieczenie od utraty gotówki wypłaconej z bankomatu
    • Również dla kart kredytowych

    O szczegóły zapytaj pracownika Banku.

  • Opłaty

  • Uwagi

    • Możliwość zmiany PIN do karty.

VISA Electron payWave

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych payWave.

  • Cechy produktu

    • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
    • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale elektroniczne akceptujące karty Visa Electron (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
    • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo payWave do kwoty 50 zł - bez potwierdzenia numerem PIN*
    • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo MasterCard w kraju i za granicą przez całą dobę
    • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS - Spółdzielcza Sieć Bankomatów
    • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cashback
    • Kontrola nad finansami - możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
    • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
    • Minimum formalności przy wydaniu karty
    • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
    • Atrakcyjne oferty i zniżki przy płatności kartą - Oferty Visa czytaj więcej
  • 3D Secure

    • Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
    • Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
    • Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet. Rejestracja VISA

    Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

  • Cashback

    Cash back/Płać kartą i wypłacaj, to usługa, dzięki której posiadacze polskich kart systemu Visa i MasterCard mogą wygodnie podejmować gotówkę z kasy w punkcie handlowo-usługowym oferującym tę usługę. Punkty te oznaczone są specjalnym logo.

    Usługa Cash back/Płać kartą i wypłacaj w Pomorskim Banku Spółdzielczym dostępna jest dla posiadaczy wszystkich kart debetowych, wydawanych zarówno dla Klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych.

    Korzystanie z usługi jest bardzo proste - płacąc kartą należy poinformować sprzedawcę o chęci równoczesnego wypłacenia gotówki (wypłata gotówki ramach usługi Cash back/Płać kartą i wypłacaj jest możliwa podczas dokonywania płatności kartą za zakupiony towar/usługę). Jest to jedna transakcja potwierdzana numerem PIN, a na wysokość transakcji składają się wartość zakupu oraz kwota wypłaty.

    Posiadacze kart systemu Visa jak i MasterCard jednorazowo podczas zakupów mogą wypłacić nawet do 300 zł. Placówki handlowo - usługowe oferujące usługę Cash back/ Płać kartą i wypłacaj można znaleźć na terenie całej Polski - aktualnie usługa jest dostępna w prawie 45 tys. punktach.

    Cash back/Płać kartą i wypłacaj niesie za sobą wiele zalet dla Klienta jak np.:

    • łatwiejszy dostęp do gotówki, w związku z dynamicznym rozwojem punktów umożliwiających wypłatę gotówki;
    • oszczędność czasu dzięki możliwości połączenia w jednej transakcji dwóch usług: płatności za zakupy oraz wypłaty gotówki;
    • poczucie bezpieczeństwa i wygody podczas wypłaty gotówki, z uwagi na lokalizację punktów sprzedaży,

    Co należy zrobić, aby wypłacić gotówkę w punkcie usługowo-handlowym?

    Gdzie można skorzystać?

  • Zastrzeganie

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać przez całą dobę pod numerem telefonu

    • (22) 515 31 50
  • Ubezpieczenia Kart

    • Ubezpieczenie od skutków kradzieży karty
    • Ubezpieczenie od utraty lub zniszczenia towarów, za które zapłacono kartą
    • Ubezpieczenie od utraty gotówki wypłaconej z bankomatu
    • Również dla kart kredytowych

    O szczegóły zapytaj pracownika Banku.

  • Opłaty

  • Uwagi

    • Terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.
    • Możliwość zmiany PIN do karty.